luni, octombrie 07, 2013

Primii pasi...

     Cel mai greu e inceputul..
     Sunt fascinata de tot ce e frumos si mereu am admirat oameni talentati care au ce oferi privirii.
De-a lungul anilor, am dezvoltat o obsesie privind decoratiunile interioare. Imi plac reviste, blog-uri, fotografii care inspira. As petrece o zi intreaga intr-un magazin de mobila si decoratiuni, galerie, targuri.
   Imi place sa realizez cadouri unice sau decoratiuni ce cuprind o parte din ideile si imaginatia mea. Experimentez diferite tehnici, insa o atentie mai mare am acordat-o artei de a modela ceva din hartie. Am fost curioasa sa incerc quillingul. Am inceput sa caut materiale necesare, modele, inspiratii pe net. Iti trebuie foarte multa rabdare si dorinta, insa primesti o mare satisfactie atunci cand vezi rezultatul final.
     Nu prea am fost adepta bijuteriilor, insa acum port cu drag lucrarile realizate de mine cu migala si pasiune. Consider ca sunt mult mai valoroase decat orice alte bijuterii facute dintr-un material pretios.
    Am creat acest blog cu scopul de a-mi prezenta lucrarile si, in acelasi timp, de a relationa cu alte persoane pasionate de frumos.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu